Idea yhteistyölle lähti ideasta ikuistaa NAMSin logo Pesäkarhujen pelipukuihin hieman normaalista poikkeavalla tavalla. NAMSin Teemu Kanasuo ottikin ehdotuksen mielenkiinnolla vastaan.
– Odotamme innolla kesää, pelejä ja yhteisiä hetkiä asiakkaidemme kanssa kentän laidalla. Toivottavasti Pesäkarhuille tulee kaudella menestystä ja medianäkyvyyttä.
NAMS käynnisti toimintansa viime vuonna ja tuotteen näkyvyys ja kasvu on tuon jälkeen ollut todella positiivista.
– Tarjoamamme laatu ja brändi ovat otettu äärimmäisen hienosti vastaan, varsinkin Porissa. Tomaatin kulutus on kasvanut maukkaan tomaattimme myötä, kertoo Kanasuo.
Yhteistyön kautta tuore kumppani uskoo voivansa vaikuttaa asioihin monella tapaa alueella.
– Kumppanuudesta syntyviä vaikutuksia on monia, esimerkiksi paikallinen vaikuttaminen, seuratyön tukeminen, positiivisen imagon rakentaminen yhteisöön ovat todella tärkeitä. Siitä saamme sitoutuneita kuluttajia, mahdollisesti työntekijöitä, medianäkyvyyttä sekä vastuullisuutta urheilun ja hyvinvoinnin tukemisessa, toteaa Kanasuo.
Pesäkarhujen toiminnanjohtaja Satu Kojola odottaa jo innolla kauden alkua ja samalla uusien pelipukujen julkaisua.
– On hienoa, että saimme taas yhden paikallisen yhteistyökumppanin lisää. Hienoa on myös se, miten NAMS tulee näkymään kauden aikana Pesäkarhujen mukana, kertoo Kojola salaperäisesti.