Vuodesta 2019 seuran matkassa mukana ollut Sponsor Insight jatkaa Pesäkarhujen menestyksen mittausta myös kaudella 2024. Yritys tarjoaa palveluitaan niin seuroille, kaupungeille kuin tapahtumanjärjestäjille, jotka haluavat luotettavaa ja ajantasaista näyttöä tavoittavuudestaan. Sponsor Insight on yhteistyövuosinaan antanut Pesäkarhuille tärkeää ja mielenkiintoista dataa seuran ja joukkueen näkyvyydestä läpi koko vuoden.
Pesäkarhut on pitkään ollut yksi suosituimpia pesäpallojoukkueita, sekä Suomen seuratuin naispalloilujoukkue, tavoittaen pelkästään somekanaviensa kautta yli 20 000 ihmistä. Tänä vuonna myös tv-näkyvyys nousi raketin lailla, kun Yle TV 2 näytti jännittävät finaaliottelut suorana ja Pesäkarhut tavoittikin tänä vuonna huikeat 303 200 kumulatiivista katsojaa per tv-esiintyminen.
– Luetettavan datan avulla voimme seurata tunnettuuttamme eri kanavissa ja kehittää toimintaamme sen mukaan, kertoo Pesäkarhujen mediavastaava Iida Sarja.
Lue lisää ja tutustu Sponsor Insightin palveluihin osoitteessa www.sponsorinsight.fi.