Samalla kun kentällä viimeistellään kuvioita sarjakauden alkua silmällä pitäen, myös seurajohto kiristää tahtiaan toimistolla. Pesäkarhut on solminut painotalo Brand ID:n kanssa pääyhteistyökumppanuuden kausille 2014-2016.
Pesäkarhujen toiminnanjohtaja Inga Ärnfors on mielissään uudesta kumppanuudesta:
” Brand ID on arvostettu toimija omalla alallaan ja tulemme varmasti saamaan laadukkaita painotuotteita sekä ottelutapahtumiimme että muuhun markkinointiin ja viestintään. Kolmen vuoden yhteistyö mahdollistaa myös pidempi aikaisen suunnittelun visuaalisen ilmeen kehittämiseksi.”
Myös Brand ID:n toimitusjohtaja Juha Heljakka on tyytyväinen uuteen kumppanuuteen:
” Pesäkarhut on Brand ID:n kannalta erittäin positiivinen yhteistyökumppani ja saamme näkyvyyden lisäksi olla mukana kehittämässä Pesäkarhut-brandiä. Naisenergiassa on vibaa!”, hän päättää.
Pesäkarhut aloittaa Superpesis kautensa Porissa 18.5. Lappeenrannan Pesä-Ysejä vastaan.